April-Juni 2013

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

snelle deliberatie. Muziekquiz is af ... nu niet vergeten mee te nemen (jullie hopen van wel natuurlijk) :mrgreen:
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

op de quiz in Merksplas (de Zwart Goor , je weet wel) werd er geopperd dat we maar met drie zijn voor de HVV quiz. Senne zijn examens zijn gedaan in Leuven en wil graag meegaan en eventueel zijn beste maat , ook een 1e kan student (met brede interesse), ik geloof pol en soc. Veel kennis van moderne en wat rare muziek , games en aanverwante. Kan ik dit geaffirmeerd krijgen? Groetjes , Paul die met een dubbel gevoel gisteren de quiz heeft gespeeld.... top 5 zat er zeker in...we moeten meer naar elkaar luisteren .... minister-president werd geopperd (werd niets meegedaan) .... tafeltenisser 52 jaar oud (werd niets mee gedaan).... we moeten elkaar wat mee gaan bevruchten tijdens de quizsessies zo kunnen we weldra weer met de overwinning aanknopen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: April-Juni 2013

Bericht door RikV »

papaul schreef: ... we moeten elkaar wat mee gaan bevruchten tijdens de quizsessies
rrrrr... nee bedankt, Paul. Je bent een lieve jongen, maar "stick to" Bartel van Riet en aanverwanten... please!

HVV: Thieu, Paul, Rik. Geen Frank, geen Guy, geen Tom, geen Thei, geen Marc, en zelfs geen Ivo. We moeten top 6 spelen! Dus Senne en z'n maatje is prima, wat mij betreft.
Oja, IK schrijf zeker niet! Thieu ook niet, en na gisteren zou Paul de pen ook beter afgeven. Links, neen rechts, neen toch links... foei, wat was dat weer allemaal? Senne krijgt de "stift" ook niet, dus als die Pol-en-Soccerplayer op één week leert schrijven is-ie de klos!
:mrgreen:
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

RikV schreef:HVV: Thieu, Paul, Rik. Geen Frank, geen Guy, geen Tom, geen Thei, geen Marc, en zelfs geen Ivo.
Mijn agenda is nochtans leeg die avond, of weet jij meer dan ik? :mrgreen: Maar voor mij hoeft het niet per se hoor, ik kan thuis ook wel wat helpen aan voorbereidingen van een feest op zondag :holy:.
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

Tom , je mag mee hoor .. dan laten we de vriend van Senne thuis... laat maar iets weten
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

Tom heeft prioriteit als hij mee wil... kan hij met Senne wat over Wiskunde babbelen .. al denk ik dat hij daar momenteel geen zin in heeft :mrgreen:
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

Ik wil wel mee, maar als de vriend van Senne graag mee wil, kan ik ook wel thuis blijven. Wel graag seintje, want dan plan ik wat anders :ugeek:.

HVV, is dat waar we vorig jaar tweede waren na Ne Grote Met Aquarius? En waar Paul een solo had kunnen scoren met die wielrentrainer met 'gieter' in de naam, in de tuinierronde? :geek:
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: April-Juni 2013

Bericht door theike »

Rik,Paul,Thieu,Tom en Senne lijkt mij een goed ploegske.
Ik wil jullie niet onder druk zetten maar NK heeft blijkbaar nog een goed resultaat nodig.....dus go for it.!!!
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

Tom kan mee.... hij hoort tenslotte bij de ploeg. De vriend van Senne heeft er geen moeite mee.
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

Oké! Dit keer kom ik normaal gezien niet rechtstreeks, waarschijnlijk ben ik vrijdagavond al terug in Maaseik.
Plaats reactie