Canvascrack

Welke quizzen hebben we onlangs gespeeld ? En wat vonden we er van ?
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: Canvascrack

Bericht door RikV »

Bwah, knap Thieu. Ik zou vanavond 2 keer naar huis gespeeld zijn. Als crack, dan nog.
Jammer van de allerlaatste vraag. Beiaard-rots tussen Namen en Dinant. Hoef je niet te weten natuurlijk, maar met zeker 1 punt voorsprong en een minimale "3".....

Nu ja, de vraag is intussen: haal je de 20 tafels, of gaan we dat geldbedrag nog delen .... :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: Canvascrack

Bericht door mathieu »

RikV schreef:Bwah, knap Thieu. Ik zou vanavond 2 keer naar huis gespeeld zijn. Als crack, dan nog.
Jammer van de allerlaatste vraag. Beiaard-rots tussen Namen en Dinant. Hoef je niet te weten natuurlijk, maar met zeker 1 punt voorsprong en een minimale "3".....

Nu ja, de vraag is intussen: haal je de 20 tafels, of gaan we dat geldbedrag nog delen .... :lol: :lol: :lol: :lol:
Die laatste vraag was echt een vlaag van zinsverbijstering. Enkele weken voordien was ik met de dames in Luik geweest en ik meende dat beeld dus écht daar gezien te hebben. Dan kijk je naar de achtergrond, ziet een gekanaliseerde Maasoever, een halve autosnelweg langs die oever en denkt : jaja, Luik, zie je wel ! Dat stuk over het filmfestival heb ik niet eens gehoord ! Terwijl we -toen we met pa & ma naar Anhée zijn geweest- in het hotel nog een (wat zeg ik, dezelfde !) flyer heb meegenomen van het filmfestival in Namur. Ik mag dat later allemaal gaan uitleggen aan mijn psycho-analyste met de fluwelen handjes, de gezonde apetijt en de voorverwarmde massage-olie...

Zo bekenen : het valt nog mee :mrgreen:
Aas we es néét gingen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: Canvascrack

Bericht door mathieu »

En over strategie gesproken : die heb ik eigenlijk alleen bij Mainframe Hans gehanteerd. Voor de rest : ik weet wat ik weet en al de rest weet ik niet - juu met de geit ! :mrgreen: Angora, liefst :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: Canvascrack

Bericht door papaul »

De familie VDW-Van Loon is trots op je. Mag ik nog mee gaan quizzen met deze crack? Wat ik in negen tv-quizzen niet klaar speelde doet mijnheer Verbeeck dat in één keer. Nogmaals chapeau :clap:
Gebruikersavatar
guy
Berichten: 578
Lid geworden op: 31 mei 2012, 17:58

Re: Canvascrack

Bericht door guy »

papaul schreef:... mijnheer Verbeeck dat in één keer... :
:wtf: Verbeek
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in praktijk wel
Gebruikersavatar
guy
Berichten: 578
Lid geworden op: 31 mei 2012, 17:58

Re: Canvascrack

Bericht door guy »

Slecht voor het hart om naar Thieu te kijken maar wel met een vette glimlach :thup: :thup: :thup:
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in praktijk wel
Gebruikersavatar
guy
Berichten: 578
Lid geworden op: 31 mei 2012, 17:58

Re: Canvascrack

Bericht door guy »

Geen rond getal maar toch fantastisch gedaan :clap: :clap: :clap: :clap:


PS Ik was ook voor Steinway gegaan aangezien dat voor mij de enige piano gerelateerde naam was.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in praktijk wel
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: Canvascrack

Bericht door papaul »

Ik ook voor Steinway (van Duitse afkomst geloof ik) .... TOCH PROFICIAT VOOR JE WONDERBAARLIJK PARCOURS MATHIEU VERBEEK :thup:
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: Canvascrack

Bericht door mathieu »

Dank u :thup:

Tja... "slim" was het niet, maar allez, liever een "losgeslagen projectiel" dan een saai volgende crack... ik sla me nu natuurlijk voor m'n kop, maar toch verkies ik die 5-4 boven een 1-2 om er uit te vliegen... op het moment zélf was ik zelfs op een vreemde manier "opgelucht" dat het voorbij was... al die opnames op 1 dag, dat is slopend kan ik u verzekeren... Achteraf gezien had ik nog 3 tafeltjes moeten volhouden, dan was het weekend geweest en had ik wat kunnen bijslapen. Maar bon, eigenlijk was het allemaal "bonus", want ik ging gewoon met het objectief om het minstens 1 tafel uit te zingen...

En wat die laatste vraag betreft :
"Steinway & Sons", en dan in het klein : "Hamburg - Paris - London - New York"... Zo zie ik dat altijd voor me... En in London ligt Steinway Hall, daar heb zelfs nog een foto van genomen, zo'n 30 jaar geleden... Die anekdote over de onverwoestbare piano was me onbekend... Hans/Mainframe vertelde me achteraf dat dat ooit eens ergens op een Cat-1 quiz gevraagd was. We moeten dringend meer gaan quizzen ! :mrgreen:

Overigens iemand Sven's blik gezien toen hij zag dat ik zijn privé-kleren droeg ? :mrgreen: Een geintje van de styliste waar ik toch moeilijk "neen" tegen kon zeggen ? :lol:
Aas we es néét gingen ?
Plaats reactie