April-Juni 2013

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

15 van 30 vragen zijn af... de die -hard quizzers kunnen dit oplossen zonder te googelen maar met mag natuurlijk ook. Morgen moet ik naar Essen ....dus het zal voor woensdag of donderdag zijn vooraleer je de vragen in je bus krijgt. Proficiat aan Thei met zijn fietsprestaties... in Kopenhagen heb ik ook veel gefietst ...een echte fietsstad maar dronken op een terrasje kun je niet worden en gaan quizzen en dan 6 Leffes (9 euro per stuk) drinken is ook financieel niet haalbaar. Een pot leggen van 15 euro wordt daar al gauw een pot leggen van 50 euro. Daarom komt quizzen niet van de grond in Denemarken. :mrgreen: Maar wat wel opviel.... de vriendelijkheid van de inwoners... eigenlijk ongelofelijk...wat anders dan de Parijzenaars... Mijn fietsgids vertelde me nog dat de Deense vrouwen kleine borsten hebben en dat de Zweeds vrouwen een wipneusje hebben....
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

Het typt wat moeilijk met al dat zwembadwater in mijn ogen... Van Denemarken weet ik weinig, behalve dat er "something rotten" is. En uit mijn studententijd herinner ik me niet zozeer de omvang van de Deense borsten, maar vooral het feit dat die bij iedere denkbare gelegenheid aan het aanwezige publiek getoond werden. Niks op tegen, vond ik. Vind ik nog steeds :mrgreen: Zweedse vrouwen hebben uiteraard een wipneusje... En het houdt niet op bij de neus, au contraire. Enfin! Soit! Hierheen met die vragen : mathieu.verbeek@skynet.be (f*ck spam!) Vrijdag Sir Yes Sir (10€ voor de hele dag, 1.50€ per consumptie, gratis camping, al zal dat laatste niet nodig zijn, gezien amper 3 - ja, 6 voor mij! :roll: - kilometertjes fietsen), zaterdag poolparty bij schoonbroertje, zondag gouden bruiloft... Het belooft een zwaaaaaar weekendje te worden :holy:
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

De vragen zijn klaar en worden seffens doorgestuurd. Aub antwoorden via mail en niet via dit forum. Googelen is geoorloofd (hoe zou ik dit kunnen controleren). Dertig vragen , soms opgedeeld in een a en een b vraag (die dan elk een 1/2 punt waard zijn) . Veel plezier . Ik moet zeggen : het was een superreis...
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

vragen zijn doorgestuurd .... de mailadressen van Frank en Marc ontbreken nog... kan iemand die mij bezorgen ?
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

Tof, best pittig. Zonder googelen geprobeerd, maar dan haal ik de helft niet. Antwoorden al via mail verstuurd. Mag ik in september terugkomen? :mrgreen:
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

Als er nog anderen googleloos proberen, kan Paul daarna misschien eens zien hoe ver we 'als ploeg' geraken 8-). De sportvragen waren alvast niet(s) voor mij...
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

zal de antwoorden controleren
by the way , mijn zoon geslaagd op ingangsexamen geneeskunde .31/40 slechts 17 % geslaagd van de 5000 kandidaten. Wij zijn erg trots !!! Tom , je mag de vragen wiskunde volgend jaar iets moeilijker maken :mrgreen: , Ward had hier 10/10.
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

oeps , slechts 14,7% geslaagd. btw , de antwoorden van tom en thieu zijn binnen . Tip : als je googelt : zet in ZWART wat je weet ZONDER te googelen ; zet in ROOD wat je moest googelen of yahooen...
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

papaul schreef:zal de antwoorden controleren
by the way , mijn zoon geslaagd op ingangsexamen geneeskunde .31/40 slechts 17 % geslaagd van de 5000 kandidaten. Wij zijn erg trots !!! Tom , je mag de vragen wiskunde volgend jaar iets moeilijker maken :mrgreen: , Ward had hier 10/10.
Geef Ward een dikke schouderklop ! Congrats !! :clap: :clap: :clap: :thup: :thup: :thup:
Aas we es néét gingen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

papaul schreef:oeps , slechts 14,7% geslaagd. btw , de antwoorden van tom en thieu zijn binnen . Tip : als je googelt : zet in ZWART wat je weet ZONDER te googelen ; zet in ROOD wat je moest googelen of yahooen...
Mijn antwoorden waren opvallend rood gekleurd :lol:
Stommiteit bij die winkelstraat... :roll:
Aas we es néét gingen ?
Plaats reactie