April-Juni 2013

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

Net even bekeken met Rik. Vanuit St-Truiden via Kessenich en Maaseik/Waterloos is het een beetje gekkenwerk (lees: een Theike zit er niet in). De deal is dus als volgt : Rik komt rechtstreeks, ik pik de rest op. Tijdschema als gebruikelijk.
Aas we es néét gingen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

Trouwens, nog iemand zin om zondagavond mee naar Genk On Stage te gaan ? Ik zou alvast graag Marble Sounds, Sir Yes Sir, Amatorski en eventueel Trixie Whitley graag meepikken. Indien uw voorkeur uitgaat naar Raymond v/h Groenewoud, Daan of Chic (ft. Nile Rodgers) : die spelen zowat gelijktijdig.
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

tijdschema ? 19.00 bij Paul en Senne?
Zondag ben ik in Essen wegens familiefeest , anders wel goed programma in Genk
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: April-Juni 2013

Bericht door RikV »

mathieu schreef:Vanuit St-Truiden via Kessenich en Maaseik/Waterloos is het een beetje gekkenwerk.
Inderdaad. Prima schema dus.
Heb vandaag wat overuren gemaakt die ik morgen meteen weer ga oppakken. Dus, Thieu, ik zal karren. Kessenich 18.35, Maaseik 18.45, Neeroeteren 18.58, Lommel 19.49.
Al de rest een goede vlucht en behouden terugkeer.
:mrgreen:
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

@Thieu: avondeten zal hier al krap worden dus om wat tijd te winnen, sms je even als je vertrekt? Dan sta ik 5 min later op de gewoonlijke plek. Voor zondag in Genk: klinkt goed, maar ten huize Dorissen wordt dan een verjaardag gevierd... Eilaas!
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

Awel, u heeft allen iets gemist ! Sir Yes Sir ! Zum Befehl ! Diepe buiging ! Wat een wereldband ! Genk On Stage is sowieso een aanrader, qua relaxed sfeertje, lekker kuierend van podium naar podium. Maar wat Tijs Delbeke (zie ook : dEUS, Dez Mona, Mauro,...) en co vanavond in dat gezellige tent-achtige gebeuren neerzetten was ronduit klasse ! Ik zie hun platenkast al voor me : Grant Lee Buffalo, Morphine, Zappa, de oude Radiohead... Wie enkel de singles "Save Me" en "Keep the horsemen out" kent (zoals ik), krijgt (zoals ik) een opdreun van formaat. Van mijn eerste keer Wilco geleden dat ik zo "blown away" ben geweest. Gaat dat zien, gaat dat zien !! :clap: :clap: :clap: Topmuzikanten, topstem (van falset naar bariton alsof het niks is) en voor het eerst iemand met één hand saxofoon zien spelen en -tegelijkertijd- met de andere keyboard. Ik heb te weinig petjes... Top³ !
Aas we es néét gingen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

Herkansing, vrijdag 12/07 in -of al places- KINROOI !! Tuinfest ! Als de wind goed zit kan ik het tot in m'n tuin horen.
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April-Juni 2013

Bericht door papaul »

beste lui (ik bedoel niet dat jullie lui en vadsig zijn),
ik was 5 dagen in Kopenhagen op cultuurreis. Wie zijn mailadres hier deponeert krijgt van mij deze week nog een Denemarken quiz toegestuurd !!! Dan heb ik tevens al jullie mailadressen!!!
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: April-Juni 2013

Bericht door theike »

Beste lui.Terug van een weekje Franse Alpen.Telegraphe en Galibier beklommen.Ging best goed.
Spijtig genoeg geen Alpenquiz gemaakt.
Voor Paul: theo.vanholzaets@telenet.be
Eindelijk nog eens quizzen.Laat maar komen Paul.
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

Inderdaad, laat maar komen! Graag naar tomdorissen[krulletje]gmail[puntje]com.

Afgelopen zaterdag de AA-quiz gespeeld en begonnen met een blunder van formaat: op donderdag nog een uur (!) naar Vampire Weekend (Werchter) staan kijken, zaterdag niet herkend :silent: :lol:.
Green Day viel me wat tegen (Humo geeft nochtans 4 sterren :eh:), The National was goed. Van Vampire Weekend niet veel onthouden, blijkbaar... :mrgreen:
Plaats reactie