April-Juni 2013

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
Gebruikersavatar
guy
Berichten: 578
Lid geworden op: 31 mei 2012, 17:58

Re: April-Juni 2013

Bericht door guy »

TomD schreef: ...de (nog op de Kiqqer gevraagde) jota-soep gegeten
Dat is soep me een wrange nasmaak aangezien we een paar weken daarna er geen jota meer van wisten toen het elders opnieuw gevraagd werd.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in praktijk wel
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: April-Juni 2013

Bericht door RikV »

guy schreef:
TomD schreef: ...de (nog op de Kiqqer gevraagde) jota-soep gegeten
Dat is soep me een wrange nasmaak aangezien we een paar weken daarna er geen jota meer van wisten toen het elders opnieuw gevraagd werd.
Ik gok op France Preseren, wiens gedichtregels de nationale 2-euromunt sieren. Vraag een Sloveen wat daar nu op staat en ze beginnen allemaal te huilen en op hun hart te kloppen. Corazon, Corazon enzetc...
Kleine kinderen zijn 't...
:mrgreen:
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: April-Juni 2013

Bericht door RikV »

:shock:
Laatst gewijzigd door RikV op 24 jul 2013, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
:mrgreen:
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: April-Juni 2013

Bericht door RikV »

[quote="RikV"]Van een andere bron:

"9e editie van het Open Vlaams Kampioenschap. De quiz gaat door op 5 oktober in Godsheide Hasselt. Er zal ook een aparte thread worden opgestart voor de editie in Brugge. ...
... De quiz wordt dit jaar opgesteld door Stef Vandensteen, Tom Dorissen en mezelf."

QUID ??? :shock: :shock: :wtf: :wtf:
:mrgreen:
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

TomD schreef:Ha, ik ben er twee jaar geleden nog geweest. De grottenolm in levende lijven gezien, de grotten van Postojna bezocht, de meren van Bohinj en Bled gezien, Ljubljana verkend en de stadsarchitect Plečnik leren kennen, de (nog op de Kiqqer gevraagde) jota-soep gegeten, bijna naar het idyllische Piran geweest en bijna de Triglav beklommen (not :mrgreen:, maar wel een kleinere berg), niet meer met de Tolar moeten betalen...

Zitten hier al antwoorden tussen? 8-)
Allemaal. Zo, dat is dan weer geregeld en verder geheel overbodig geworden. Thanks ! :thup:
Aas we es néét gingen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

Samen met France Prešeren waren dat dus écht bijna alle 'haalbare kaarten'. De rest verzinnen jullie nu ook maar zélf :evil:
Aas we es néét gingen ?
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: April-Juni 2013

Bericht door theike »

Waar zit iedereen toch???
Deze avond gaan we het weten mannen.Hebben we nog 3 sterren of gaan we terug naar 2 ???
Ik denk dat we ondanks de flaters,de goede antwoorden die we niet opschreven,de linken die we te laat zagen en het teveel aan bier ,we toch nog 3 sterktepunten hebben. "En terecht" zou Rik zeggen.
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April-Juni 2013

Bericht door mathieu »

Volgens Rik had 1 extra correct antwoord op de laatste 5 quizzen kunnen volstaan, maar nu wellicht niet... Ben benieuwd.
Aas we es néét gingen ?
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

theike schreef:Waar zit iedereen toch???
Ik ben net terug van Canossa, vanwege het verklappen van de Slovenië-quiz :silent:!

Volgens mij haalt NK ruim de drie sterretjes :mrgreen:. De Bende valt echter zeker buiten de top-35, na twee seizoenen met *** achter de ploeg... :geek:
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: April-Juni 2013

Bericht door TomD »

RikV schreef:... De quiz wordt dit jaar opgesteld door Stef Vandensteen, Tom Dorissen en mezelf."

QUID ??? :shock: :shock: :wtf: :wtf:
Een kwakkel, zeg ik u! :mrgreen: Of beter, een beetje een uit de hand gelopen aanbod om een handje toe te steken.
Plaats reactie