April 2018

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: April 2018

Bericht door mathieu »

Welkom in onze zelfhulpgroep, Frank. Stel je anders even kort voor ... :mrgreen: :roll:
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April 2018

Bericht door papaul »

Met ovtje ingeschreven op de Damquiz...nu nog quizzers zoeken ..al zeker Paul, Frank, Thieu..

Frank heeft ons alvast ongeschreven voor de Fakkelquiz.
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April 2018

Bericht door papaul »

Weten Rik en Marc al of ze meekunnen naar de Dam? Ik ben benieuwd hoe Rik er uit ziet . Ik heb hem al lang niet meer gezien. We hebben hem trouwens nodig voor de games-vragen :D
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: April 2018

Bericht door RikV »

papaul schreef:Weten Rik en Marc al of ze meekunnen naar de Dam? Ik ben benieuwd hoe Rik er uit ziet . Ik heb hem al lang niet meer gezien. We hebben hem trouwens nodig voor de games-vragen :D
Ik heb geen idee wat Marc gaat doen, maar zelf kan ik die zaterdag niet. Trouwens, Dam-quiz, waar is dat ergens?

Zaterdag 21/4 zou ik wel nog eens kunnen. Nu nog een ploeg.
:mrgreen:
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April 2018

Bericht door papaul »

DAM is in Lummen. Ivo Vliegen wil wel meespelen als het moet.
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April 2018

Bericht door papaul »

21e kan ik ook en als het kan het liefst naar 8e Kwis in Godske ( Gods Machine) tvv Bethanië. Kwaliteit van de quiz verzekerd. Bij andere quizzen (eerstelingen) weet je nooit. Op de quiz vorige week werden we trouwens persoonlijk uitgenodigd.

By the way , proficiat aan de zoon van Ivo met zijn Daviscupprestatie (4 setter tegen Sock/Harrison waarvan 2 tiebreaks verloren)
By the way 2 , op 17 november (zoals sommigen onder jullie weten) komt de eerste Praxis VDW quiz in Viersen-Süchteln tvv Löwenkinder (Kinderkankerfonds-Regio Viersen). We gaan voor de 40 ploegen en zouden graag een tombola houden om dit fonds te kunnen spijzen. Dus , als je nog wat degelijk materiaal hebben liggen dat jullie kunnen missen....graag (gelieve jullie vrouwen bij te houden ook als blijkt dat ze nog goed materiaal zijn :rolleyes: )
Gebruikersavatar
guy
Berichten: 578
Lid geworden op: 31 mei 2012, 17:58

Re: April 2018

Bericht door guy »

21 ok voor mij :thumbup:
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in praktijk wel
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April 2018

Bericht door papaul »

Senne en Ward kunnen zaterdag niet. Voorlopig : Frank, Thieu, Ivo en ik. Wie wordt onze vijfde man ? Wie kunnen we nog voordragen ?
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: April 2018

Bericht door RikV »

Ik moet zaterdag van 5.45u tot 19.15u. Dus opstaan om 4.45u.
Zondagmorgen 6.45-13.15. Dat betekent opstaan om 5.45u. Ik kan het me niet permitteren om zondag compleet onfris te zijn.
Als jullie echt niemand vinden wil ik komen depanneren tot 23.00 u. De superronde laat ik dan aan jullie terwijl ik naar huis kar. Vijf uur nachtrust heb ik als ouwe zak echt wel nodig.
Maar elk ander die dat 5e stoeltje wil innemen heeft voorrang.
:mrgreen:
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: April 2018

Bericht door papaul »

Dat is een optie. Dan rijden Rik, Frank en Thieu alleen en ik met Ivo vanuit Neeroeteren apart. Om 23.00 rijdt Rik door en nadien brengt Paul de rest , inclusief de Kinrooienaren en Maaseikenaren naar huis. Is dit een optie ?
Plaats reactie