september 2016

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: september 2016

Bericht door papaul »

tja...
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: september 2016

Bericht door TomD »

TomD schreef:In mijn voorlopige planning zou ik 9-10/9 nog eens naar Maaseik komen. Op 10/9 staat de 2e Check & Mate-quiz waarvan we de eerste vorig jaar speelden; maar als ik hier goed kan volgen wordt dat waarschijnlijk een no go? :hammer:
In mijn nieuwe en definitievere planning :mrgreen: zal ik in het weekend van 10-11/9 in de Ardennen zijn en het weekend erna (17-18/9) naar Maaseik komen. Ik zal vergezeld zijn van twee bevriende quizzers op weg naar Nederland en wij zijn van plan de 3e Quiz-me-quick-quiz (Elen) te spelen.

Als er één of twee NK'ers vrij zijn en goesting hebben, kan het onder "NK" en spelen we met 4 of 5. Indien niet, gaan we als gelegenheidstrio... :wave:
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: september 2016

Bericht door mathieu »

TomD schreef:
TomD schreef:In mijn voorlopige planning zou ik 9-10/9 nog eens naar Maaseik komen. Op 10/9 staat de 2e Check & Mate-quiz waarvan we de eerste vorig jaar speelden; maar als ik hier goed kan volgen wordt dat waarschijnlijk een no go? :hammer:
In mijn nieuwe en definitievere planning :mrgreen: zal ik in het weekend van 10-11/9 in de Ardennen zijn en het weekend erna (17-18/9) naar Maaseik komen. Ik zal vergezeld zijn van twee bevriende quizzers op weg naar Nederland en wij zijn van plan de 3e Quiz-me-quick-quiz (Elen) te spelen.

Als er één of twee NK'ers vrij zijn en goesting hebben, kan het onder "NK" en spelen we met 4 of 5. Indien niet, gaan we als gelegenheidstrio... :wave:
Dat zal dan wel de 17e zijn ? Eens kijken. Oh verrassing : sorry, feestje ! :shoot: Wil iedereen aub eens stoppen met verjaren ?? Dank u.

Trouwens : "op weg naar Nederland" ? Leg uit ! Waarom ? En zo ja , waarom ? :dunno:
Aas we es néét gingen ?
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: september 2016

Bericht door TomD »

mathieu schreef:Wil iedereen aub eens stoppen met verjaren ?? Dank u.
Behoorlijk lugubere vraag :shock: :lol:.
Ik zou zeggen: "ik doe mijn best", maar daar vind ik het nog wat vroeg voor :mrgreen:.
mathieu schreef:Trouwens : "op weg naar Nederland" ? Leg uit ! Waarom ? En zo ja , waarom ? :dunno:
Ja, goede vraag... Omdat het kan? Ja, omdat het kan... :shoot:
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: september 2016

Bericht door RikV »

Ja...
Er zouden meer mensen moeten kunnen...
:mrgreen:
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: september 2016

Bericht door theike »

Heb zonet uitgeschreven voor de Calabriaquiz.

Maar wie kan er op Vrijdag 23 September? Interessante quiz in Bilzen in samenwerking met We have a cunning plan.

Ik kan(voorlopig toch).Wie nog ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: september 2016

Bericht door mathieu »

Aangezien den medemensch blijkbaar enkel op zaterdag of zondag placht te verjaren : 23/9 is een optie. Vooralsnog.
Aas we es néét gingen ?
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: september 2016

Bericht door theike »

Voila,eindelijk nog eens kwissen.

Heb de Schalkse zonet ingeschreven op de 1 ste ZVC Panaquiz in Bilzen(we have a cunning plan).
Voorlopig: Theo,Thieu,Ivo en Carla. Er mag gerust nog 1 Noojt Kontenter meespelen.Indien niet dan vraag ik mijn broer Jean of Jos.
Wacht niet te lang aub.
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: september 2016

Bericht door theike »

Nog geen interesse van een Noojt Kontenter om meet te gaan op Vrijdag 23 September.
Ik wacht nog tot 12 September en dan bespreek ik Jean of Jos.
Gebruikersavatar
guy
Berichten: 578
Lid geworden op: 31 mei 2012, 17:58

Re: september 2016

Bericht door guy »

guy schreef:Om de niet-lijst verder aan te vullen:
ik kan 23 en 24/9 zeker niet.
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk, in praktijk wel
Plaats reactie