September 2015

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: September 2015

Bericht door mathieu »

papaul schreef:Op aanraden van Staf en LucV heb ik toch enkele A-vragen eruit gegooid.
Waarom ? LucV heeft het niet heel lang uitgezongen in de CanvasCrack, da's dus geen referentie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar on topic : Thei, Tom, Guy en Rik ! Gaan !! Misschien kan Frank zaterdag wél ?
Aas we es néét gingen ?
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: September 2015

Bericht door theike »

Ik heb ingeschreven !!!
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: September 2015

Bericht door mathieu »

theike schreef:Ik heb ingeschreven !!!
Good boy !! *werp kluif* :thup: succes, mannen !

@ Paul ivm Zeeklassen-C-quiz : mogen we dit jaar voor die 20€ inschrijvingsgeld eindelijk eens DEFTIG bier verwachten ? :dunno: please ? :holy:
Aas we es néét gingen ?
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: September 2015

Bericht door theike »

Deze morgen e-mail gehad van de organisatie van de quiz.
Ik heb via Los Flippos ingeschreven om 22.50u voor de quiz en dat voor het allerlaatste plaatsje.
Moest het zijn dat er iemand vroeger op die avond via e-mail ingeschreven heeft dan zijn we te laat.
Ze laten mij nog iets weten.
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: September 2015

Bericht door theike »

Inschrijving is definitief !!
Onze eerste quiz in het nieuwe seizoen.Voorlopig met Guy,Rik,Tom en Thei.
Ik zal Frank nog eens vragen.
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: September 2015

Bericht door papaul »

Wat is er mis met het bier op de zeeklassequiz ? :lol: Te koud , slecht merk? Hopelijk gaan we geen afzeggingen meer krijgen want anders moeten we de quiz nog verplaatsen ...17 ploegen ....ik moet zeggen ...dat is toch weinig ...het is om de kas te spijzen van de school...en niet alleen voor mijn ego als quizmaster....weten jullie toevallig welke data de volgende maanden nog zouden kunnen ? Eventueel een zaterdag? Ik had een topaffiche met Calabria ,Lal-team, Remember Londonderry , maar die hebben afgemeld. We hadden steeds 35-37 ploegen nu 17 .... :cry: Als je dan de topploegen aanschrijft (te ver voor een vrijdag , ... en één 'baas van de quiz in Europa' alleen maar kan antwoorden met ' haal mij van de distributielijst aub' dan voel je als quizmaster niet serieus genomen. Wat vaststaat , volgend jaar geen Zeeklassequiz , toch niet door mij opgesteld.
En nu ga ik werken...en een ppt maken voor het feestje van morgen ;)
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: September 2015

Bericht door theike »

Gewoon laten doorgaan Paul,niet meer veranderen.Er zijn nog meer kwissen met 17 ploegen of minder.Het is spijtig maar het is zeker zo gezellig.

Trouwens Frank kan Zaterdag niet mee !!
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: September 2015

Bericht door papaul »

ik heb tenminste het wereldrecord negatieve verhouding aantal vieuws/ aantal inschrijvingen :twisted:
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: September 2015

Bericht door mathieu »

papaul schreef:Wat is er mis met het bier op de zeeklassequiz ? :lol:
Voornamelijk de gehele afwezigheid er van. Keuze tussen pils en... euh... Palm ? Is er eigenlijk Palm ? :dunno: Anyhow... Geen abdijbiertje, trappist, kriek, geuze,... NK schakelt dan noodgedwongen over op witte "wijn" :roll: (vorig jaar was die zelfs redelijk drinkbaar :mrgreen: )
papaul schreef:Hopelijk gaan we geen afzeggingen meer krijgen want anders moeten we de quiz nog verplaatsen ...17 ploegen ....ik moet zeggen ...dat is toch weinig ...het is om de kas te spijzen van de school...en niet alleen voor mijn ego als quizmaster....weten jullie toevallig welke data de volgende maanden nog zouden kunnen ? Eventueel een zaterdag? Ik had een topaffiche met Calabria ,Lal-team, Remember Londonderry , maar die hebben afgemeld. We hadden steeds 35-37 ploegen nu 17 .... :cry: Als je dan de topploegen aanschrijft (te ver voor een vrijdag , ... en één 'baas van de quiz in Europa' alleen maar kan antwoorden met ' haal mij van de distributielijst aub' dan voel je als quizmaster niet serieus genomen. Wat vaststaat , volgend jaar geen Zeeklassequiz , toch niet door mij opgesteld.
En nu ga ik werken...en een ppt maken voor het feestje van morgen ;)
Niks wijzigen, niks verplaatsen... Even door de zure appel bijten... Akkoord, dat is niet leuk, maar zo zet je de afwezigen wel een flinke neus. En dat werpt op termijn zijn vruchten af. Helaas dus niet volgend jaar, maar dat zal de honger enkel aanwakkeren.

Dat ploegen uitschrijven, tja, daar doe je niks aan. Dat kan gebeuren en dat kan je ook niemand verwijten (tenzij ze plots op een andere quiz opduiken). Zelfs plotse sneeuwval kan roet in het eten smijten, we spreken uit ervaring.
Dat ploegen NIET inschrijven, tja, dat is een ander verhaal. Ik kan me voorstellen dat de sympathisanten van voorgaande edities huiverachtig staan tegenover het C-label. Sommige teams zouden niet de helft halen als je de quiz van het jaar voordien integraal zou herhalen. Alleen maar leuk voor de penningmeester... Maar eerlijk, Paul, maak je een C-quiz voor de schoolkas ??? Naaah... Denk ik niet ;)

Ik tel nu 17 SP. Vorig jaar ? 6 of zo? Ik zou dat als een succes zien. Je trekt nu teams die vroeger nooit kwamen... Laat gaan die banaan :bdance:
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: September 2015

Bericht door papaul »

Bedankt voor de steunbetuigingen :D :thup: . ik wil natuurlijk twee vliegen in één klap slaan : C-quiz + een volle zaal . Als ik zo rond kijk op het forum (Lettermolenquiz , Silvatica..) C-quiz en toch Full House.. Waarschijnlijk zal de quiz toch gewoon door gaan , al denk ik dat er bij de school een kritische grens bestaat , ik zeg maar ....onder de 15 ploegen... Van het bier zal ik dooregeven...nu kunnen ze dat nog veranderen :mrgreen:
Ook sorry voor het tweemaal vreemdgaan deze zomer....tweemaal een gastspelerke gedaan bij geberek aan NK. Sorry :roll:
Plaats reactie