Nieuw seizoen 2014-2015

Welke quizzen staan op ons verlanglijstje ? Waar kan u ons komen bewonderen ?
Gebruikersavatar
RikV
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mei 2012, 15:42

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door RikV »

Goh, kijk hier... een forum...
Hey/Tiens: Niemand aanwezig die ik nu eens gefundeerd "David, oetlul" kan noemen... Zoals Den Pruisch al zei: Sjaahde

Effe recap voor Balkonquiz: Spelen zeker mee: Frank Dathebikalvakergezegd, Theo Laatonswatvroegervertrekken, Thieu Eswe'sneetginge en Rik Ikbenalvanzesuurinmaaseikengarechtstreeks... (die puntjes horen wellicht bij de naam... ) (ofzo...)
Alles valt of staat nu met Paul Ikgebruikelketreadomdezeeklassenquizaantekondigen :D
Want De Bende Van Axel heeft ingeschreven en ik vermoed dat Deflikmetdehangnaarmoeilijkevragen zal proberen ons aller Tommeke Erzatweergeenwetenschapindesuiz mee te sleuren naar zijn thuishaven.
Kortweg: Paullllll !!! Knoop doorhakken. Die voetbal loopt niet weg. Quiz begint om 14.00 u. Mijn schoonzoon is jarig, en ik geef toch de voorkeur aan de Balkonquiz ipv een feestje. En als Paul niet kan mag Tom Noscience het zelf gaan uitleggen in de groene gordel rond onze hoofdstad.

Genoeg onzin: nu frietjes!

ps: iemand mij hier gemist? ... iemand? ... nee?
:mrgreen:
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door papaul »

voetbal loopt niet weg ...maar ik ben niet zomaar een supporter ... ik zit mee op de bank (tapes, massages...) :D
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door TomD »

RikV schreef:Want De Bende Van Axel heeft ingeschreven en ik vermoed dat Deflikmetdehangnaarmoeilijkevragen zal proberen ons aller Tommeke Erzatweergeenwetenschapindesuiz mee te sleuren naar zijn thuishaven.
Ja, ik was ook verrast door de plotse inschrijving - out of nowhere :shock:!
RikV schreef:En als Paul niet kan mag Tom Noscience het zelf gaan uitleggen in de groene gordel rond onze hoofdstad.
Zo is dat. Maar dan wel graag duidelijkheid Paul... 8-)

Staat er dat weekend iets op vrij of zat op het programma? :geek:
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door theike »

De Schalkse Snuiters hebben zich ingeschreven op de quiz van de school van Dilsen die doorgaat in Zaal Nieuwenborg te Stokkem op Zaterdag 29/11.
2 jaar geleden hebben we die dankzij de grote bijdrage van Frank gewonnen.
Voorlopig gaan we met Carla,Ivo en ikke.Voor de vierde plaats heb ik alvast Mathieu gevraagd.Als Thieu kan is dat prima, als iemand anders van NK wil meedoen is dat ook goed. Gratis vervoer!!!
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door papaul »

ik wil wel meedoen nu zaterdag in dilsen -stokkem.
Zondag 7/12/2014 blijft voor mij onzeker. Als er iemand wil dan mag die mijn plaats innemen. eigenlijk kan ik de voetbalploeg niet in de steek laten. Als er echt niemand gevonden wordt dan wil ik wel maar liever niet , zondag is eigenlijk geen quizdag hé :D
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door theike »

Hallo Paul.Spijtig genoeg is de quiz Zaterdag maar voor 4 personen en Thieu heeft me deze avond laten weten dat hij mee gaat.Nu wil je mee doen en nu kan het niet :cry:
Misschien kan je wel op Vrijdag 5 December.Dan gaan de Schalkse Snuiters spelen in Meeuwen(quiz van good on ya mate).
Als je kan,heel graag zelfs.
TomD
Berichten: 466
Lid geworden op: 11 jun 2012, 15:57
Naam Quizteam: none

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door TomD »

Aangezien ik dat weekend in Maaseik ben, wil ik vrijdag of zaterdag ook wel spelen. Als jullie nog iemand zoeken, of als Paul niet kan... Of misschien zijn er nog geïnteresseerden en krijgen we ook nog een NK-ploeg op de been?
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door theike »

Voor 5 December is Paul eerste keus om bij de Schalkse mee te spelen.Tom heeft zich ook kandidaat gesteld mocht Paul niet kunnen.Wat zijn de Schalkse opeens populair ;) .Er kan natuurlijk ook een ploeg van NK gevormd worden,geen probleem.
Roept u maar!!

Verdorie Tom is me net voor met posten.
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door mathieu »

theike schreef:Hallo Paul.Spijtig genoeg is de quiz Zaterdag maar voor 4 personen en Thieu heeft me deze avond laten weten dat hij mee gaat.Nu wil je mee doen en nu kan het niet :cry:
Misschien kan je wel op Vrijdag 5 December.Dan gaan de Schalkse Snuiters spelen in Meeuwen(quiz van good on ya mate).
Als je kan,heel graag zelfs.
Oeps, niet gezien dat Paul geïnteresseerd was voor Stokkem en intussen al toegezegd :( Paul, als het echt te fel jeukt, wil ik desnoods mijn stekje wel afstaan hoor.
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: Nieuw seizoen 2014-2015

Bericht door papaul »

Thieu mag zijn plaatsje behouden en op de 5e in Meeuwen kan ik niet dus dan mag Tom meedoen...wat ben ik altruistisch hé :D
Betreffende 14 december...alleen in noodgeval want we moeten tegen Molenbeersel voor een eindrondeplaats....dus gelieve iemand te zoeken , Tom?...gastspeler?...als dat niet lukt..dan ....
Plaats reactie