paulsonlinequiz

Al uw onzin HIER !
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: paulsonlinequiz

Bericht door papaul »

klote computer :banghead:
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: paulsonlinequiz

Bericht door papaul »

weet iemand hoe dat komt?

Soms komen de foto's niet door(krijgen kruisje bij de ontvanger)
Soms komen de mails niet aan ondanks het feit dat de mails verzonden zijn.
Soms is t-online probleem, gisteren gmx.de.

Ik zet alles in BCC in drie verschillende mails ( Duitsers, Belgen en Belgen die meespelen zonder voor de ranking te gaan)

Ligt dit aan mijn provider ? Aan mijn instellingen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: paulsonlinequiz

Bericht door mathieu »

Dat was eigenlijk nog eens lekker ontspannen quizzen. Na een etentje (ter gelegenheid van de 85e verjaardag van 'ons moeder') in Profondeville, met een panoramisch uitzicht over de Maasvallei en onder het genot van een lekker wijntje, ruim na 22u eens op de smartphone (allesbehalve handig) kijken en 'voor de lol' alsnog meespelen. Nul stress, zalig. Zelfs zonder afbeeldingen :D Rik zei : 'Het zal dit logo wel zijn? Quechua? Behoorlijk onderscheidend. Laten we dat maar gokken'. Leuk!

@Paul :Wij kregen dus ook enkel kruisjes ipv afbeeldingen. Dat is ook al eens gebeurd op m'n pc. Dus ik vrees dat het probleem inderdaad bij de afzender/provider ligt.

Windows Mail is - imho- sowieso het slechtste mailprogramma ever. Als je max. 2 mailadressen hebt is de gratis versie van "eM Client" het overwegen waard. Ik gebruik de betalende versie en die is iedere cent meer dan waard! Er zit ook een mass mailer optie in die voorkomt dat je provider moeilijk gaat doen over het aantal adressen in BCC of het feit dat je 80 keer dezelfde mail stuurt binnen de 2 seconden. Bovendien kun je je mail op voorhand maken en het tijdstip van verzending instellen op 20u00. Handig.

Wat de foto's betreft: je zou ook je vragen in bv Word (jakkes) kunnen maken, exporteren als PDF en dan in bijlage meesturen. Een tabblad extra, naast Google en Wikipedia, daar kan niemand moeilijk over doen. ;)
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: paulsonlinequiz

Bericht door papaul »

les één van een quizzer : pas op voor het linkendwang-syndroom
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: paulsonlinequiz

Bericht door mathieu »

Met open vizier recht in het mes gelopen. :thup:
Ik wou nog eens meedoen voor een ereplaats en dan doet een mens stommiteiten hé. Zoals op [verzenden] klikken terwijl je nog iets wou wijzigen. Tja. Eigen schuld, dromedaris.

Dat is ook meteen het grootste "nadeel" aan dit systeem. Je kunt beter op je gemak uit gaan eten, nog wat opgenomen series bekijken, vervolgens google open zetten en grondig checken. 10 juiste antwoorden na 3u45 opzoekwerk worden hoger gequoteerd dan 9 juiste na 2 minuten. Maar ik begrijp dat het belachelijk veel verbeterwerk is om bijvoorbeeld 2 minuten straftijd te geven per foutief antwoord...

Volgende keer toch maar weer alles dubbelchecken 8-)
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: paulsonlinequiz

Bericht door papaul »

is ook een optie natuurlijk....straftijd geven ...misschien bij de volgende coronaopflakkering... :thup:
Natuurlijk heeft het ook wel wat charme de spanning tussen snel zijn én eventuele instinkers missen...
als ik er geen instinkers insteek dan winnen sowieso de beste quizzers....
De mindere quizzers zoeken alles op én verliezen daarmee veel tijd maar vandaag heeft dat in ieder geval geloond, daarom veel Duitsers in de top 15 :D
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: paulsonlinequiz

Bericht door mathieu »

papaul schreef: 16 sep 2020, 21:17 (...) dan winnen sowieso de beste quizzers....
Oei, dat was niet de bedoeling? :shock: :dunno:
Aas we es néét gingen ?
Gebruikersavatar
mathieu
Beheerder
Berichten: 1235
Lid geworden op: 30 mei 2012, 09:08
Naam Quizteam: Noojt Kontent
Locatie: Kessenich

Re: paulsonlinequiz

Bericht door mathieu »

4'50", daar kan ik mee leven... en eerlijk gezegd : niet gedacht dat ik daarmee de fotofinish zou halen,gezien het vele opzoekwerk (dubbelchecken! lesje geleerd :D)
Aas we es néét gingen ?
papaul
Berichten: 1264
Lid geworden op: 04 jun 2012, 20:40

Re: paulsonlinequiz

Bericht door papaul »

Het wordt nog spannend tussen Thei en Thieu :bdance:
theike
Berichten: 982
Lid geworden op: 06 jun 2012, 18:07
Naam Quizteam: Noojt Kontent

Re: paulsonlinequiz

Bericht door theike »

Och als Thieu de eerste 3 edities had meegespeeld dan stond hij nu in de top 3.
Misschien een aantal wielrenners van het derde knoopsgat(zoals Seeldraeyers, Haex, Tackaert en Ista.) in de vragen steken zodat ik een kans maak . :lol:
Plaats reactie